2/08/2014

RELATOS DOS ALUMNOS CON BURDICK NO MAXÍN !!

88 comentários:

  1. Encantoume o teu conto Carmela sobre todo porque a ninguén ocorréuselle miralo dende o teu punto de vista,é moi orixinal e divertido!

    Nuria Torregrosa Vázquez 1ºD

    ResponderEliminar
  2. A min gustoume moito o relato de nuria torregrosa de 1ºD,porque puxo moita imaxinación ao redatarlo e por iso gustome moito.

    ResponderEliminar
  3. A casa da rúa Maple
    A min gustoume porque é moi creativo e orixinal.Estuvo moito cando despegou e dixo esta frase:
    Foi un despegue perfectoooo!!!!!!
    Iago Touceda Arias

    ResponderEliminar
  4. A min o que mais me gustou foi o de " A casa da rúa Maple " de Diego Teijo Barral de 1ºD. Gustoume xa que trata de viaxes espaciais e a mi gustanme todos os contos relacionados con isto.

    Ismael Vázquez Velo 1ºD

    ResponderEliminar
  5. O relato que mais me gusta é: "Debaixo da alfombra" de Ángela Fernandez de 1ºC.
    O que mais me gustou do conto é a insinuación ao final de que o home imaxinarao todo.
    Carmela Vázquez Calatayud 1ºD

    ResponderEliminar
  6. O conto de Nuria Vázquez me gustou bastante, pero o único foi un par de erros, pero me gustou bastante porque é eocionante.

    Matías Curia Aimonetti.

    ResponderEliminar
  7. "Xullo,o mes do Sol" de Nuria Torregrosa 1ºD
    Encantoume ese relato. Non é tanto o que conta, senón como o conta. A historia é un tanto incomprensible, pero lin cousas moito peores de escritores profesionais. A súa forma de escribir, como expresa as cousas...É maravilloso.
    Victoria Prado 1ºD

    ResponderEliminar
  8. Gustoume moito o do "Neno marabilla" de Salomé Miragoya de 1º B. Pareceume un relato sencillo e intersante que non ten detalles pero aun a si entendese perfectamente.

    Raquel Vázquez 1ºD

    ResponderEliminar
  9. AS SETE CADEIRAS
    (Uxía Pérez Santana)
    A min gustoume moito, xa que eu tamén fixera o relato das sete cadeiras , pero teño que recoñecer que este está bastante mellor ca o meu. É moi creativo e moi chulo , está moi ben relatado. FELICIDADES!



    Mayra Vila López Alumna . 1ºD

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. as sete cadeiras é de Olallla

      Uxía Pérez Santaya 1ºB

      Eliminar
    2. Son Uxía Pérez Santaya e ademais as sete cadeiras é de Olalla.

      Uxía Pérez Santaya 1ºB Nº28

      Eliminar
  10. Diego Teijo Barral 1º D

    Gustoume o relato de Carmela porque é moi divertido e entretido, as aventuras do Rato Pérez, neste caso do seu axudante, nunca foron tan emocionantes e arriscadas.

    ResponderEliminar
  11. O que máis me gustou foi Óscar e Afonso de Irene Quintela, pois expresa o amor entre amigos da infancia pero á vez é moito tráxico polas mortes pero e moi bonito.
    O segundo que máis me gustou foi As sete cadeiras de Salomé. Encántame a fantasía tanto como o misterio. Esta moi ben.

    Loreto Vázquez 1ºD

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Salomé fixo o neno maravilla

      Olalla Pérez Santaya 1ºB Nº27

      Eliminar
    2. É que a historia de Salomé non é a das sete cadeiras,é a do neno maravilla.

      Olalla Pérez Santaya 1ºB Nº27

      Eliminar
  12. Os relatos que máis me gustaron foron os de Ángela Fernández (1ºc) e o de Carmela Vázquez (1ºD).As dúas escribiron sobre o relato "DEBAIXO DA ALFOMBRA) e ainda que non ten que ver un con outro pola forma na que o redactaron,me gustaron bastante .

    INDHIRA ALMONTE

    ResponderEliminar
  13. O relato que máis me gustou foi o de Ángela Fernández porque ten intriga e non ten un final concreto, polo que podería seguir.

    Sabrina Reyes 1ºD

    ResponderEliminar
  14. Os que máis me gustaron foron o de Paula Sánchez, o de Diego Teijo e o de
    Alejandro Montero, están moi ben desarrollados e con moita imaxinación.

    Laura Dacal 1ºD

    ResponderEliminar
  15. O que máis me gustou foi o de debaixo da alfombra de Ángela Fernández Rodíguez 1ºC ten moita imaxinación.

    Aida Torreiro Golpe

    ResponderEliminar
  16. O que más me gustou foi o de ''Oscar e Afonso'' de Irene 1ºC , aínda que paréceme unha historia triste tamén e moi orixinal.

    Lydia Roel Charlón 1ºD

    ResponderEliminar
  17. Lin o conto "A arpa" por Alejandro Monteiro de 1ºB.
    E un relato que te deixa intriga ao final, e é un conto corto que pode contar mais que outros mais longos.

    Raquel Vázquez 1ºD

    ResponderEliminar
  18. O relato que mais me gustou foi o de Paula Sánchez a alcba do terceiro piso e a biblioteca do señor Linden está moi ben redactado .

    ResponderEliminar
  19. O que máis me gustou foi o de Paula Sánchez Regueiro 1ºC porque está moi ben resumido e moi ben relatado


    Patricia Correa Seoane 1ºC

    ResponderEliminar
  20. Os relatos que mais me gustaron foron o de Paula e o de Ángela. O de Paula porque e misterioso e non desvela moito hasta ó final e o de Ángela porque nunca vira un relato contado en forma de carta de suicido.
    Cristina Fernández Fornos 1ºC

    ResponderEliminar
  21. Gustáronme moito os relatos dos meus compañeiros, felicidades! Son moi entretidos, misteriosos e realmente creo que son moi bos.

    Paula Sánchez 1ºC

    ResponderEliminar
  22. Gustoume moito o conto da alcoba do terceiro piso e a biblioteca do señor Linden porque ilustra a vida dunha rapaza, que a pesar de todos os perigos que corre, pensa en seguir adiante. O que máis me gustou foi o final porque á rapaza pásanlle cousas sinistras e estrañas, o cal que me produce moita intriga.

    Laura Placer Nº 21 1º C

    ResponderEliminar
  23. A min o que mais me gustou foi o de Angela Fernandez 1ºc
    Brais fernandez 1ºc

    ResponderEliminar
  24. A min,os libros que máis me gustaron foron os e Carmela de 1º D e o de Paula e 1ºC. Son moi diferentes,un trata un toque de comedia,e o outro máis misterio,intriga,terror...Pero os dous están moi ben relatados. En canto empezas a lelos xa te dan ganas de acabalos.
    Anahi Schmidt 1ºC.

    ResponderEliminar
  25. Non entendo moi ben o de Ánxela Fernández de 1ºc

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Eu son Ángela Fernández
      O conto ten unformato especial xa que eu queria imitar unha carta de suicidio feita polo avó (estaba algo tolo).

      Eliminar
  26. Os contos das miñas compañeiras da clase son moi bós. Teñen moi boa imaxinación. Gustaríame que segiran escribindo xa que son moi boas as historias
    Irene Quintela 1ºESO C

    ResponderEliminar
  27. O relato de debaixo da alfrombra de Ángela Fernández,gustoume moito porque pareceume moi interesante e mantente coa intriga.
    Antón Pardellas Tato

    ResponderEliminar
  28. O conto que mais me gustou foi o de Ángela Fernandez, por que gustoume moito a idea da carta de suicidio Adrián Mato Turnes 1C

    ResponderEliminar
  29. Nós votamos o de Paula Sánchez Regueiro de 1ºC.
    É moi intrigante e orixinal. Moi extenso,quizás, pero moi ben redactado.

    De Ángela R. y Nuria G. de 1ºC.

    ResponderEliminar
  30. O que máis me gustou foi o de Ángela Fernández por que era o que me produciu máis intriga e era o máis entretido.

    Berta Manteiga 1º C

    ResponderEliminar
  31. O que máis me gustou foi o de Ánxela, este conto xa o contaron na clase pero pareceume moito mellor este co que contaron na clase.

    Alejandro González Crespo 1ºA

    ResponderEliminar
  32. Gustoume o comentario de alejandro por que se expresa moi ben, e aparte o arpa gustoume por que é un conto moi chulo é explicouno moi ben. Alejandro
    Barral Suarez 1A .

    ResponderEliminar
  33. A biblioteca do señor Linden.Alejandro Basteiro.
    Gustoume moito porque é breve e explica moi ben o que pasa e che da intriga.Está moi ben feito e ben relatado,gústame moito.
    Jesús Casariego 1A.

    ResponderEliminar
  34. O conto que máis me gustou foi a alcoba de terceiro piso e a biblioteca do señor linden de Paula Sanchez Regueiro de 1º C Porque está moi ben relatado e é moi intigrante.

    Brais Agilda García 1ºA

    ResponderEliminar
  35. Ola , chámome Lara Diz Iglesias de 1ºA eu voto" a aloba do terceiro piso e a biblioteca do señor Linden" de Paula Sanchez Regueiro de 1ºC porque é orixinal e porque cando empezas a leer non esperas que morra a nena, e moi inteesante e inesperado. :)

    ResponderEliminar
  36. O que mais me gustou foi o de Paula Sánchez Regueiro. Porque é o mais traballado ou eso é a sensación que da.

    Carla Castro 1ºA

    ResponderEliminar
  37. O conto que máis me gustou foi o de Paula Sánchez Regueiro de 1ºC "a alcoba do terceiro piso e a biblioteca do señor Linden. É moi interesante e o final no te esperas que sexa así.
    Paula Espada López 1ºA.

    ResponderEliminar
  38. Ola son Antón Basteiro de 1ºA , o que máis me gusta e o de Jandro de 1ºB , porque aínda que sexa pequeno entendese moi ben,

    ResponderEliminar
  39. Bos días!
    Son Manu de 1ºA e paréceme que os contos de Alejandro Montero Basteiro de 1ºB ainda que son moi curtos producen certa intriga que só dura uns segundos, posto que en seguida chega o desenlace. PREGUNTA AO AUTOR:
    ¿Por que saen eirugas nos dous contos?, ¿por que falan? :P

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Pois porque os relatos están compostos por un conto enteiro sobre as eirugas.
      Alejandro Montero Basteiro 1ºB

      Eliminar
  40. Son Manuel García Lage .Gustóume A alcoba do terceiro piso e a biblioteca do señor Linden por Paula Sánchez Regueiro de 1ºC porque está ben pensado e sen faltas de ortografía.

    ResponderEliminar
  41. A biblioteca do señor Linden.Uxía Pérez Santaya.
    Gústame o conto porque,aunque xa sabes o que vai pasar,che da intriga por si vai pasar algo novo,e iso está ben.Está moi ben relatado e gustoume.
    Jesús Casariego Cubeiro.

    ResponderEliminar
  42. A min o que máis me gustou foi o de "A alcoba do terceiro piso e a biblioteca do señor Linden" de Paula Sánchez.
    Está moi ben. Gústame como o fixeches, non cambiaría nada. Algúns contos non os entendín moi ben ,pero o teu si, e está moi ben relatado.

    Paula García Prego 1ºA

    ResponderEliminar
  43. Gustóume o de Paula Sánchez chamado "A alcoba do terceiro piso e a biblioteca do señor Linden" porque é moi imaxinativo e che fai pensar o que vai ocurrir despois.Creo que é o mellor.

    ResponderEliminar
  44. A min o que máis me gustou foi "Outro lugar, outro tempo" de Antón Méndez, xa que se sitúa nunha guerra na que uns nenos sen padres están o loitando pola supervivencia e nunca perden a esperanza. Moi bo relato!

    Andrés Castro Martínez 1ºA

    ResponderEliminar
  45. O conto que máis me gustou foi o de Paula Sánchez de 1ºC, para facer ese pequeno relato tivo que ter moita imaxinación, ainda que creo que se basou un pouco na realidad por que en moitas películas de medo acabanse mudando.

    Son Carmen Cagiao de 1ºA

    ResponderEliminar
  46. Gustáronme todos os relatos,pero o que máis,A alcoba do terceiro piso e a biblioteca do señor Linden de Paula Sánchez,1ºC. E o de Ángela Fernández de 1ºC.

    Son Noemi 1ºA.

    ResponderEliminar
  47. Me encantou o conto do neno maravilla de Salomé Miragaya Tomé de 1ºB é moi interesante o das fadas microscópicas e que lle de poderes a Paulo pero e moi clásico o da forza, tiña que poñer outros poderes.
    De Cristian Boado Amor 1ºA

    ResponderEliminar
  48. Son Noelia Fernández Maroño de 1º.A
    O que máis me gustou foi o de Paula Sánchez porque me parece que o pensou moito e moi ben.

    ResponderEliminar
  49. O conto que máis me gustou foi o de debaixo da alfombra, de Ángela Fernández Rodríguez 1ºC.
    Paréceme un conto moi ben redactado, en especial o detalle de que sexa unha carta, xa que é moi ocurrente, ademais tamén hai pequenos detalles que quedan moi ben, por exemplo o de que Tomi lle pedise chocolate, xa que non é un dato moi relevante para a historia pero queda ben.

    Jesús Feal López 1ºA

    ResponderEliminar
  50. A ALCOBA DO TERCEIRO PISO E A BIBLIOTECA DA SEÑOR LINDEN ( Paula Sánchez Regueiro 1ºC )
    Aínda que é difícil elixir, foi este o que máis me gustou porque é moi bonito e moi interesante, ten intriga aínda que sexa curto, se fose longo sería un libro perfecto. Seguro que se Paula se dedica a ser escritora vai gañar moitos cartos porque este relato é moi bo. Está moi ben pensado o da fiestra aberta, o final...En realidade todo.
    Marta Carrera González 1ºA

    ResponderEliminar
  51. O conto de debaixo da alfombra de ngela Fernández Rodríguez foi o que máis me gustou, rinme moito porque é gracioso e os gritos que pegaba Tommy era o máis gracioso. Podes seguir escribindo, que os teus contos son moi divertidos. felicidades.

    Mario Fernández Fernández de 1º A.

    ResponderEliminar
  52. Personalmente, creo que o texto de debaixo da alfombra Angela Fernández Rodrigez está bastante ben pero non me gusta a letra de carta (terías que cambiar o formato) xa que ocupa moito e é algo difícil de ler. Chamoume a atención que ao final do texto poña "connosco", está mal. Corrixe esa faltas de ortografía.
    Jesús Fraguío Sánchez 1ºA

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. connosco pódese escribir e o relato está moi ben

      son David Miguel Ferreira de 1ºB

      Eliminar
    2. Jesús, non ten faltas de ortografía jaja porque en galego "connosco" está ben escrito.
      Lucía Maceiras 1ºB ;)

      Eliminar
    3. SEGÚN O MEU GUSTO, O MELLOR RELATO É O DE PAULA SANCHEZ, POLA DIFICULTAD DE RELATALO ASÍ,AÍNDA QUE O DE ÁNXELA TAMÉN ESTÁ MOI BEN.

      SON DAVID MIGUEL FERREIRA DE 1ºB

      Eliminar
  53. Gustoume moito o conto de Paula Sánchez porque pareceume unha historia de medo moi boa. Tamén é que a min gústanme moito as historias de medo. O de Ánxela Fernández tamén me pareceu moi bo e creativo.
    Alberto Gómez 1ºA

    ResponderEliminar
  54. Gústame o de Antón Méndez porque trata da guerra e eu leo moitos libros sobre a guerra.
    Eu son Xabier de 1 A

    ResponderEliminar
  55. Gustoume moito o de Paula Sanchéz Regueiro 1ºC ainda que e un poucolongogustoume moito.
    Jesús Ois Fraga 1ºB

    ResponderEliminar
  56. Boaas.. Son Andrea Méndez, 1º ESO B, o que máis me gustou éo de Alejandro Montero,xa que primeiro se mostra como se fora dar medo pero despois xa se ve que todo é feliz..
    Chao, besoos :)

    ResponderEliminar
  57. Gústame o relato de Anton Mendez porque hay aventuras e a min gustame ese tipo de contos.Un saudo
    Jorge Piñero de 1B

    ResponderEliminar
  58. o me máis me gustaron foron os de Alejandro Montero de 1ºB porque son curtos, fáciles de ler e entendense, non son liosos.
    Lucía Maceiras 1ºB :)

    ResponderEliminar
  59. O que máis me gustou foi o de Paula Sánchez porque conta unha gran historia de medo e é unha das historias que máis traballo darían para escribir.
    Daniel González 1ºB.

    ResponderEliminar
  60. a min gustoume o de anton mendez por que e o que mais me gustou e esta ben redadtado

    ResponderEliminar
  61. Gústame moito a historia de Paula Sánchez, é moi orixinal. Os detalles que ela marcou foron moi específicos, iso está xenial!

    Eu son Julia Medín, de 1ºB.

    ResponderEliminar
  62. Gústame o de Antón Méndez porque fixoo moi ben e gustame esa tematica.
    Son Javier Pena Muiño de 1ºB.

    ResponderEliminar
  63. A min persoalmente gustáonme os relatos de Jandro Basteiro 1ºB pola forma de narrar e o de Antón Méndez 1ºB pola historia e a ambientación na que ocorre o conto

    ResponderEliminar
  64. O de Antón Méndez gustoume, sitúase nunha circunstancia real e ademais trata do tema que máis me gusta, a guerra.

    Víctor 1ºB

    ResponderEliminar
  65. Son Alejandro Montero Basteiro de 1ºB
    O que máis me gustou foi o de Pula Sánchez Regueiro porque ten moita imaxinación e ten intriga.
    FELICIDADES :33

    ResponderEliminar
  66. Ola! Son Iria de 1ºB. Foi moi difícil de elixir, todos estaban moi ben. Despois de moito pensar, a min o que máis me gustou foi o de Antón Méndez de 1ºB (Outro lugar,outro tempo), xa que a min gústanme este estilo de relatos, porque levan á situación que están vivindo algúns paises.

    ResponderEliminar
  67. Gustáronme moito todos os contos , pero o que máis a biblioteca do señor lindel de Uxía Perez Santalla porque é moi imaxinativo e está moi ben.

    MARÍA OTERO DAPONTE 1ºB

    ResponderEliminar
  68. O que máis me gustou foi o de Paula Sánchez, creo que está moi bo pensado, e é un conto de medo, e a min gústanme moito estes tipos de contos.
    Ana González 1ºB

    ResponderEliminar
  69. O meu conto favorito foi "Debaixo da alfombra" de Ánxela porque é orixinal e está visto dende outro punto de vista.
    Son Iván González de 1ºB

    ResponderEliminar
  70. Gustoume o de Paula Sánchez porque segundo vas lendo o conto vaite entrando intriga polo que vai suceder a continuación.
    Salomé Miragaya Tomé

    ResponderEliminar
  71. A min o que maís me gusta é o de Antón Mendez pola sua intriga
    Antón Mosquera 1 B

    ResponderEliminar
  72. O que mais e gustou foi o de Antón Mendez de 1ºB e o de Ángela Fernandez de 1ºC, o de Antón me gustou porque o da segunda guerra mundial me parece moi interesante e a maneira na que a interpretou me encautou, o de Ángela Fernandez pareceume moi triste e coma se Angela tera moito rencor acumulado e tamen me gustou o de Salome de 1ºB porque ten moita imaxinacion.
    Nicolás Pardiñas 1ºB

    ResponderEliminar
  73. Gústame moito o de Ángela Fernández Rodríguez , sobre todo o do final , porque cambia a idea que tiñas.

    Julia Nieto Mantiñán

    ResponderEliminar
  74. O que máis me gustou foi o de Paula Sánchez de 1ºC, 'A alcoba do terceiro piso e a biblioteca do señor Linden' xa que me parece un conto moi orixinal e un final inesperado.Bo traballo.
    Son Lucía López de 1ºB

    ResponderEliminar
  75. O conto que mais me gustou foi o de "Oscar e Alfonso" de Irene Quintela xa que trata os temas do amor e da tristeza que son os que mais me gustan
    Carmen Rodríguez Mosquera 1ºD

    ResponderEliminar
  76. O conto que mais me gustou foi o de Ángela Fernández, porque tiña moita intriga, e o final e moi bo, notase que traballouno moito.
    Natalia 1A

    ResponderEliminar
  77. A min gustáronme as historias de Salomé e de Carmela,porque teñen moita imaxinación.

    Olalla Pérez Santaya 1ºB º27

    ResponderEliminar
  78. A min gustoume as historias de Carmela e de Salomé ,ademais de ter moita imaxinacíón enténdense perfectamente.

    Uxía Pérez Santaya 1ºB Nº28

    ResponderEliminar