11/13/2013

Publicidade en 2ºD

Os publicistas de 2ºD, despois de espremeren os miolos un tempo, crearon os anuncios que vedes na seguinte presentación. Como podedes observar, o obxectivo era publicitar o uso do galego entre os rapaces e rapazas do instituto.Todo un reto. Agora queremos escoller o mellor, pero non nos resulta fácil, por iso pedimos a vosa colaboración: cal vos gusta máis? Cal cumpre mellor co obxectivo? Axudádenos cos VOSOS COMENTARIOS. Para participar tedes que identificarvos e xustificar a vosa elección. Á volta de Nadal daremos por vencedor o anuncio máis comentado.


95 comentarios:

  1. Me parece que o mellor é o de Juan e Manuel porque me recorda a William Wallace cando rebindicaba a liberdade para o seu país.Sencillamente emocionante :)

    ResponderEliminar
  2. a min gustoume o ultimo, o que pon : KEEP CLAM E FALA GALEGO. Ese gustoume JAJAJAJAJAXDXD.!!!!!:3

    ResponderEliminar
  3. Ola son Ismael Vázquez de 1ºD, eu creo que a mellor é a de Nico xa que nos transmite unha mensaxe do importante que éo galego na nosa vida

    ResponderEliminar
  4. Gustoume o de 300 xa que os espartanos loitaron pola sua patria e nos loitaremos polo noso idioma

    ResponderEliminar
  5. Gústame mais que a de Nico 2ºD por que e a que mais me gusta

    ResponderEliminar
  6. Ola son Laura Dacal de 1ºD o que máis me gustou foi o de Sandra, Noelia, Elias e Sara porque me parece a máis orixinal xa que na foto saen eles coas camisetas e esas frases con tanta verdade. Encántame.

    ResponderEliminar
  7. Eu son de 1ºD .Gustoume moito o de nico de 2ºD porque auque non sea gallega me gusta moito.

    ResponderEliminar
  8. Ola son Loreto 1ºD, gústame o de Sandra, Noelia, Elías e Sara. Gustoume porque expresa o que eu quero ver na publicidade, e divertido e entretido. Está moi ben!!;)

    ResponderEliminar
  9. Ola son Nuria Torregrosa de 1ºD.
    O que máis me gusta é o de Sandra,Noelia,Elías e Sara porque expresan o galego coma algo máis ca unha lingua,e son os únicos que tiveron o valor de por unha foto deles mesmos.

    ResponderEliminar
  10. Lydia Roel 1ºD:

    Penso que ,o mellor é o de Juan Manuel porque é divertido é diferente , tamén é unha boa maneira de representar o galego é Galicia :p

    ResponderEliminar
  11. Carmela Vázquez Calatayud 1ºD
    Creo que o mellor anuncio é o de Nico porque é sencillo, directo e ten sentido do humor.

    ResponderEliminar
  12. Gústame moito o de Sara,Elías,Noelia e Sandra.É moi orixinal e nótase que o traballaron moito.


    Indhira A.M. 1ºD

    ResponderEliminar
  13. Diego Teijo Barral 1ºD
    Creo que o gañador debería ser o de Juan e Manuel, porque intenta dicirnos que agora que somos tantos falantes a lingua galega, non podemos perdela,e teñen razón.

    ResponderEliminar
  14. Hola, son Victoria de 1ºD
    O que máis gustoume é o de Noelia, Lidia e María. Simplemente por ser simple pero claro.

    ResponderEliminar
  15. Ola son Aida para min o mellor e o de Sandra,Noelia,Elías e Sara porque e diferente a os demais e foi o que máis me gustou de todos.

    ResponderEliminar
  16. Son Nagore de 1ºD a min gustoume a plubicidade de Sara, Elias, Noelia e Sandra porque pareceme moi interesante e moi divertida.

    ResponderEliminar
  17. Chámome Pablo Erias e son de 1ºD. Gustoume a publicdade de Juán e Manuel porque pareceme expresivo.

    ResponderEliminar
  18. Sou Raquel Vázquez de 1ºD. As publicidades que gustaronme mais foi a de Noelia, Linda e María, e a presentación de Nico. Paraceme que son sencillas e que trasmitenos a idea principal deste anuncio.

    ResponderEliminar
  19. Me parece mellor o de Susana,Iara e o de Kevin porque e coma se representase a ñiverdade dos galegos


    Veronica Caldeiro Veiga 1ºD

    ResponderEliminar
  20. Son Juan de 1C e gústame o anuncio de 300 feito por Juán e Manuel

    ResponderEliminar
  21. Son Nicolás de 1ºC o que máis me gustou foi o de Hugo porque paréceme que é o que representa mellor Galicia

    ResponderEliminar
  22. Son Brais de 1ºC e o que mais me gusta é o de Juan e Manuel 2ºD porque gústame moito súa orixinalidade

    ResponderEliminar
  23. Antón Pardellas Tato 1ºC
    O que máis me gustou foi o de Brais,Marcos e Pablo

    ResponderEliminar
  24. Paréceme que o mellor é o de Sandra Noelia Elias e Sara, porque me gusta moito a imaxe e as palabras que teñen.
    Alejandra 1ºC

    ResponderEliminar
  25. Anahi de 1º C. A mi gustáronme os de Juan e Manuel e o de Susana,Iara e Kevin xa que solo con ver a imaxe e o texto que representaron nela danche ganas de falar en galego,de vivir o galego.

    ResponderEliminar
  26. Gustoume moito o anuncio de Susana, Iara e Kevin, e moi bonito.

    ResponderEliminar
  27. O que mais me gusta éo de Juan e Manuel , non pola imaxe senón polo feito de loitar pola nosa lingua. Isto lémbrame aos famosos escritores galegos que o fixeron antes que nós.

    ResponderEliminar
  28. Paréceme mellor o anuncio de Sandra,Noelia,Elias e Sara porque teñen razon xa que con galego podemos facer de todo e sobre todo expresarnos.

    Cristina Fernández Fornos 1ºC

    ResponderEliminar
  29. Ruth Gallego Huertas 1º.C
    Gústame o de falar galego está nas nosas máns porque non sirve de nada estudalo e logo deixalo a un lado. Hai que falalo para que esta lingua maravillosa que fai que Galicia sexa unha comunidade rica non se perda.

    ResponderEliminar
  30. Laura 1ºC
    A min gústame o de Juan e Manuel porque paréceme unha forma orixinal de difundir
    o galego, xa que compara ós galegos loitando pola súa lingua cos troianos loitando pola súa patria.

    ResponderEliminar
  31. Ola son Irene de 1ºC A min gústame o de Juan e Manuel. Porque poñen cantos falamos galego. VIVAMOS COMO GALEGOS¡¡¡¡

    ResponderEliminar
  32. Son Jorge Taín de 1ºESO C. O que máis me gustou foi o de Sandra, Noelia, Sara e Elías porque nos da moitas razóns para falar galego pasándoo ben.

    ResponderEliminar
  33. Ángela Rio Rey 1ºC

    O que máis me gustou foi o de Sandra,Noelia,Elias e Sara porque me parece o anuncio máis orixinal.

    ResponderEliminar
  34. Paula Sánchez Regueiro, 1ºC.

    Todos estaban moi ben, pero esta é a miña decisión:
    A min encantoume e voto polo de Sandra, Noelia, Elías e Sara.
    Outro que tamén me gustou, foi o de Juan e Manuel.
    Eses dous parécenme os máis orixinais. O primeiro, opino que está moi logrado e que a tiveron que traballar máis para a súa elaboración. O segundo, gústame o seu lema, a verdade.
    Moi ben a todos, especialmente aos que citei, son xeniais!

    ResponderEliminar
  35. Son Violeta de 1ºC,o que máis me gustou foi o de Susana, Iara e Kevin porque a frase dá moitas razóns para que todos falemos galego e apoian esta frase cunha bonita imaxe.

    ResponderEliminar
  36. Son Berta de primeiro C, paréceme que o mellor é o de Sandra,Noelia,Elias e Sara porque foi o que me pareceu máis orixinal e máis divertido e a demais pareceume o que estaba máis traballado :)

    ResponderEliminar
  37. son bea de 1ºC
    gustoume moito o de: Elías, Sara, Sandra e Noelia porque me recorda que todos somos galegos e amigos.

    ResponderEliminar
  38. Son Nuria de 1ºC. A min gustoume o anuncio de Sandra, Noelia, Elías e Sara porque é moi orixinal, divertido e alegre, a demais é o máis interesante e o máis traballado.

    ResponderEliminar
  39. Ola, somos Adela Ríos e Carmen Sánchez de 1ºC.
    Gustounos moito o anuncio de Sandra, Noelia, Elías e Sara. Parécenos moi orixinal e expresa moi ben o significado do galego e que debemos falalo.
    :)

    ResponderEliminar
  40. Son Fernando de 1ºC e voto polo o de Juan é Manuel
    Spartanos cal é o voso oficio?

    Falar galego!!

    ResponderEliminar
  41. Jesús Fraguío Sánchez

    Paréceme que o mellor e o de Christian de2º D x que meparece algo divertido.

    ResponderEliminar
  42. Hola,son Irene de 1ºA.Eu quedaríame coa publicidade de Hugo de 2ºD.Porque me gusta moito e esta moi ben feito.

    ResponderEliminar
  43. ola!Eu son Jesús de 1A.O mellor comentario paréceme o de Xoán,porque explica moi ben en que situación esta Galicia e tamén como está España,aunque no anuncio só saia as catro provincias de Galicia,está moi ben traballado e gústame moito.

    ResponderEliminar
  44. Ola son Lara Diz de 1º A e o que me parece mellor é o de Sandra , Noelia , Elías e Sara porque é orixinal.

    ResponderEliminar
  45. Son Paula Espada López de 1ºA. A min gustoume máis o de Sara, Noelia, Sandra e Elías porque paréceme moi ben feito e sinxelamente impresionante.

    ResponderEliminar
  46. Gústame a imaxe de Sandra,Noelia,Elias e Sara porque expresa o galegos que somos e o lugar onde se colocou a coma.

    ResponderEliminar
  47. Son Noemi de 1ºA , gustáronme as imaxes,porque representan moi ben Galicia e aos nenos véselles gañas de aprender.

    ResponderEliminar
  48. O mellor é o de Juan e Manuel porque como nós somos moitos galegos podemos loitar pola nosa lingua.Cristian Boado Amor.

    ResponderEliminar
  49. Paréceme moi bó o traballo que fixo Nico de 2º D, porque é unha imaxe moi bóa para representar Galiza.

    ResponderEliminar
  50. Son Manu de 1ºA. Votaria a Sara, Noelia, Sandra e Elías porque se esforzaron en sacar unha foto e en facer as camisetas, o únio erro foi o lugar onde puxéchedes a coma...

    ResponderEliminar
  51. Son Antón Basteiro Núñez de 1ºA o mellor é o de Sara , Elías , Noelia e Sandra porque me gustou moito a fotografía e saídes moi ben !!

    ResponderEliminar
  52. Son Natalia de 1ºA, e o que máis me gustou foi a fotografía de Nico de 2ºD , porque representa o galego moi ben.

    ResponderEliminar
  53. gustoume o deXuan Manuel

    ResponderEliminar
  54. Son Brais de 1ºA. Penso que o mellor é o de Susana,Lara e Kevin porke representa e liberdade do galego.

    ResponderEliminar
  55. Son Noelia de 1ºA, e o que mais me gustou foi a fotografía de Sandra, Noelia, Elías e Sara. Porque e moi orixinal.

    ResponderEliminar
  56. Ola son Lucía Maceiras de 1ºB, a min gustoume o de Susana, Iara e Kevin porque é bonito e chama a atención. Ademais teñen razón para moita xente é a lingua do futuro.

    ResponderEliminar
  57. Jesús Ois 1ºB Gustoume o de Sara,Elías,Sandra e Noelia porque se esforzaron en facer a foto e as camisetas e o sitio onde o fixeron

    ResponderEliminar
  58. Son Iván González García de 1ºB e o meu favorito é o de Juán e Manuel porque paréceme moi orixinal.

    ResponderEliminar
  59. a min o que mais me gusta é o de marcos pablo e brais porque ten toda a esncia do galego e a alegria que hai que ter para falalo

    anton mosquera 1 B

    ResponderEliminar
  60. Son Alejandro Montero, a min o que máis me gustou foi o de Sandra, Noelia, Elías e Sara porque é o máis orixinal, xa que salen eles na foto e dicindo frases con moita verdade.Gustoume moito.

    ResponderEliminar
  61. son jorge de 1B
    a min gustame o de noelia lidia e maria xa que nos expresa que falar galego e moy divertido e emocionante

    ResponderEliminar
  62. Son javier pena de 1ºb e amin o que mais me gusta e o de Sandra,Noelia,Elias e Sara por que di quen o ten que falar.

    ResponderEliminar
  63. Bos días! Teño que dar a noraboa a todos os que participaron, xa que son moi orixinais e están moi logrados, eu penso que a mellor,a mais lograda e a máis boa é a de Sandra, Noelia, Elías e Sara...Pero felicítobos a todos, sortee :3

    P.P: Son Andrea de 1ºB

    ResponderEliminar
  64. Son Marcos Núñez Diéguez de 1ºB o que máis me gustou foi o de Sara,Elías,Noelia e Sandra porque é o máis orixinal dos que aparecen.

    ResponderEliminar
  65. Son Nicolás de 1ºB, que máis me gusta son os de Sandra,Noelia,Elías e Sara e tamen o de Susana,Iara e Kevin. Expresan que o galego e importante para o futuro pero todos son moi bos.

    ResponderEliminar
  66. Hola ,son Julia Nieto de 1ºB.Gustoume moito o de Sandra , Noelia , Elías e Sara pola idea das camisetas e polo ambiente onde foi feita a foto porque da a sensación de natureza e tranquilidade .

    ResponderEliminar
  67. So Paloma de 1 B a min a fotografía que máis me gustou foi a de Sandra,Elías,Sara e Noelia porque é moi orixial e moii moderno .Creo que so curracon polos camietas ,as camisetas estan oi ben.

    ResponderEliminar
  68. Son Salomé de 1ºB e o que máis me gustou foi o de Sandra,Eías,Noelia e Sara.
    Gustoume porque é moi orixinal e porque quedou moi ben que saíran na foto con esas camisetas.
    Gustoume moitísimo.

    ResponderEliminar
  69. Son Dani de 1ºB,e o que máis me gustou foi o de Brais, Pablo e Marcos porque explica que para que o galego siga crecendo nós somos os máis pequenos e os que teñen que pelexar para que o galego o consiga.

    ResponderEliminar
  70. Son Víctor de 1ºB, para min o mellor é o de Sandra, Noelia, Elías e Sara, porque tiveron que conseguir as camisetas e pintalas.

    ResponderEliminar
  71. Son Julia Medín de 1ºB, o que máis me gustou foi o de Sandra, Noelia, Elías e Sara. A imaxe é moi orixinal e saen todos moi ben!

    ResponderEliminar
  72. Son DAVID MIGUEL FERREIRA gústanme varios pero o que mais me gusta é o de..... ( redoble de tambores ) CHAN CHAN.... o primeiro :)

    ResponderEliminar
  73. Son María de 1ºB o que máis me gustou foi o de Sanadra,Noelia ,Elias e Sara, pareceume o máis orixinal e ademais está moi traballado

    ResponderEliminar
  74. Son Gabriel López de 1ºB.A mín gÚstame o de Juán e Manuel . ¡ Gañaremos a loita¡

    ResponderEliminar
  75. Son Javier Medín amin gustaronme todos pero o que mais me gustou foi o de Sandra ,Noelia,Sara é Elias gustoume porque e moi orixinal e esta moi ben presentado.

    ResponderEliminar
  76. Son Ana de 1ºB, e o anuncio que máis me gustou foi o de Sandra, Noelia, Elías e Sara, porque me parece moi orixinal a maneira no que represetan o galego. Anque os outros anuncios tamén están ben.

    ResponderEliminar
  77. Ola,son Olalla de 1ºB e a min gustoume o de Sara ,Noelia ,Elías e Sara porque expresan o galego como algo máis que unha lingua e tamén as camisetas.

    ResponderEliminar
  78. Hola.Son Alonso de 1-B,e vos quixera comentar a publicidade dos nenos de segundo da eso que máis me gustou.Sen nigunha duda o debuxo que mellor me representa é o de Juan e Manuel de 2-D porque nos invita a loitar pola nosa lingua.

    ResponderEliminar
  79. Ola,son Uxía de 1D a min gustoume máis a imaxe onde aparecen Sandra,Noelia,Eíias e Sara.Porque teñen unhas camisetas que teñen que ver co galego e de seguir usándoo, como a nosa lingua.

    ResponderEliminar
  80. a min o que mais me gustou fou o de brais marcos e pablo

    ResponderEliminar
  81. Son Iria de 1ºB. A min o que máis me gustou foi o de Sara, Noelia, Sandra e Elías, porque me parece o máis orixinal !!!

    ResponderEliminar
  82. Son Lucía López de 1ºB
    O que máis me gustou foi o de Sara,Elías,Noelia e Sandra,paréceme moi orixinal e bastante traballado xa que se esforzaron en ir sacar unha foto e facer as camisetas.
    Despois tamén me gustou o de Nico,xa que dá unha mensaxe clara e corta.
    En xeneral, están moi ben todos,tomando en conta que ningún é un profesonial.
    Resumindo....
    Hai que falar galego rapazes!

    ResponderEliminar
  83. e o que máis me gustou foi ode hugo , porque representa o galego moi ben

    ResponderEliminar
  84. Son Manuel García Lage de 1ºA.O que mais gustoume foi o de Juán e Manuel porque é orixinal.

    ResponderEliminar
  85. Son Jesús Feal López de 1ºA.
    O que máis me gustou foi o de Xoan e Manuel, porque representa que loitando conseguiremos poder falar a nosa propia lingua con liverdade.

    ResponderEliminar
  86. Ola son Alberto Gómez de 1ºA. O que máis me gustou foi o de Juan e Manuel porque paréceme que tiveron unha idea moi creativa e a mensaxe está ben. :)

    ResponderEliminar
  87. Son Marta Carrera González, 1ºA

    Todos están moi ben traballados ,pero o meu voto vai para Elías, Sara, Noelia e Sandra porque paréceme o máis orixinal e o máis traballado, nótase que se esforzaron moito, pero todos están moi ben. ¡Felicidades!

    ResponderEliminar
  88. Antón Méndez 1ºB
    En xeral todos están moi ben, pero o que me chamou a atención foi o de Xóan e Manuel, porque penso que cada vez estase a falar menos a lingua galega e temos que loitar para que non desapareza evitando que se convirta nunha lingua morta.

    ResponderEliminar
  89. Un pai
    En xeral todos os traballos están moi elaborados pero sen dúbida o que máis destaca sobre o resto é o de Lidia, Noelia e María, por ser unha mensaxe clara e directa.

    ResponderEliminar
  90. Me parece que o mellor é o de Manuel e Juan porque é orixinal a comparación que fai coa loita dos troianos e a do galego. Non olvidemos os Séculos Escuros e como loitamos pola fala galega. :P Sorte

    ResponderEliminar
  91. Hola, son Silvia Travanca 1ºA
    O que más me gustou foi o de Sandra, Noelia, Elias e Sara.
    A mensaxe esta moi ben e a min sinceramente gustoume moito.

    ResponderEliminar
  92. Eu voto polo de Sandra, Noelia, Elías e Sara por que me parece moi orixinal.

    Carmen Cagiao de 1ºA

    ResponderEliminar
  93. Carla Castro 1ºA

    Todos estan moi ben , pero eu voto a Elías,Sara,Noelia e Sandra porque paréceme moi orixinal.

    ResponderEliminar
  94. Alejandro González Crespo 1ºA

    Todos están moi ben,fixeron un bó traballo.Pero o que me pareceu o mellor foi o de Xoán e Manuel porque hai loitar pola nosa lingua e non deixala morrer.;););)XDXDXDXD

    ResponderEliminar
  95. Todos os anuncios estan moi ben, pero a min o que máis me gustou foi o de Juán e Manuel xa que está moi ben presentado e representa moi ben a nosa lingua!!!!

    ResponderEliminar